کد خبر 244206
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در غرفه «حیات»:

اقدامات علمی و اجرایی بنیاد شهید بی نظیر است

اقدامات علمی و اجرایی بنیاد شهید بی نظیر است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه چیز در نمایشگاه دستاوردهای بنیاد شهید بی نظیر بود. هم علمی، هم اجرایی، هم فنی و هم پشتیبانی مالی که از سوی صندوق‌ها صورت می‌گیرد خیلی خوب است.

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی با حضور در غرفه حیات در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرصتی پیش آمد که خدمت آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی برسیم و زحمات خودشان و همکاران‌شان را در برپایی این نمایشگاه از نزدیک ببینیم. 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کار بزرگی انجام گرفته که هم علمی است و هم اجرایی. بخش‌های مختلف را دیدم و صندوق‌های فعال برای حمایت از تولیدکنندگان قشر ایثارگر موردی بود که توجهم را جلب کرد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: قرار است بررسی ای انجام شود که زمینه‌های مشترک همکاری در حوزه کشاورزی با بنیاد شهید و امور ایثارگران احصا شود تا بتوانیم وظیفه‌مان را در قابل خانواده ایثارگران کشورمان انجام دهیم.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی هم خیلی با موضوعات کاری بنیاد شهید بیگانه نیست، با توجه به تعداد قابل توجهی از شهدا که تقدیم انقلاب و جنگ کرد و مهندسی پشتیبانی جنگی که در خدمت رزمندگان انجام می‌شد و این عزیزان امروز تحت پوشش سازمان خدماتی را می‌گیرند.

نیکبخت در پایان گفت: وظیفه بود خدمت برسیم و خداقوت می‌گویم و همه چیز در این نمایشگاه بی‌نظیر بود. هم علمی، هم اجرایی، هم فنی و هم پشتیبانی مالی که از سوی صندوق‌ها صورت می‌گیرد خیلی خوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha