کد خبر 244182
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

دربی تهران به فوتبال ایران زیبایی می‌دهد به شرطی که ...

دربی تهران به فوتبال ایران زیبایی می‌دهد به شرطی که ...

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل حساس سرخابی های پایتخت نظر جالبی دارد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت ملوان اظهار داشت: بازی دشواری مقابل گل گهر داشتیم و آنها از تیم‌های خوب فوتبال ما هستند و کار سختی مقابل‌شان داشتیم ولی خدا را شکر که توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم و مستحق این بودیم که برنده این دیدار باشیم. وضعیت تیم خوب است و خودمان را برای بازی با پیکان آماده می‌کنیم. آنها تیم خوبی هستند و هفته قبل تیم پرمهره سپاهان را شکست دادند و در این بازی هم کار سختی در پیش داریم ولی از ابتدای فصل تصمیم ما این بود که در هر بازی برای برد به زمین برویم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را هم به خودمان اختصاص دهیم.

وی در مورد تاثیر بازیکنان سرباز و خریدهای نیم فصل این تیم هم گفت: ما نیم فصل اول هم نتایج خوبی کسب کردیم نمی‌توان گفت به خاطر جذب بازیکنان سرباز بوده است. نفرات جدید هم بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و در راستای اهدافمان آنها را جذب کردیم و اینطور نبود که هر بازیکنی اعلام آمادگی کرد را به خدمت گرفته باشیم. نفراتی که اضافه شدند در پست‌هایی بودند که بازیکن لازم داشتیم و قطعاً می‌توانند به ما کمک کنند و تا الان هم همین روند را داشتند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم با همین کیفیت بالا وارد زمین شوند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد دربی پیش رو اظهار داشت: من به عنوان مربی ملوان وظیفه دارم روی تیم خودم تمرکز کنم و معمولاً در مورد تیم‌های دیگر تا زمانی که مربی یک تیم هستم صحبت نمی‌کنم ولی این بازی شرایطش متفاوت است. دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و نمی‌توان آن را پیش بینی کرد. استقلال و پرسپولیس هرکدام نقاط قوت و ضعفی دارند. استقلال سازماندهی دفاعی خوبی دارد و پرسپولیس هم در خط حمله قوی عمل می‌کند و همین موضوع بازی را جذاب خواهد کرد و فکر می‌کنم تقابل حساس و تماشگرپسندی را شاهد باشیم.

نوری در مورد وضعیت خط دفاعی پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تمرکزم روی ملوان و تقابل با پیکان است و خیلی جالب نیست در مورد پرسپولیس صحبت کنم. امیدوارم در کل دربی جذابی با شاهد باشیم و تیمی که شایسته پیروزی است برنده شود و بازی حاشیه و درگیری و جنجال خاصی نداشته باشد. دربی تهران به فوتبال ایران زیبایی می‌دهد و امیدوارم این زیبایی جایش را به اتفاقات ناراحت کننده ندهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha