کد خبر 242304
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

هواداران نکونام و این تیم را تنها نگذارند/ برد استقلال مقابل سپاهان را به آن شخص تسلیت می‌گویم

هواداران نکونام و این تیم را تنها نگذارند/ برد استقلال مقابل سپاهان را به آن شخص تسلیت می‌گویم

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم با وجود کارشکنی‌هایی علیهش صورت گرفته همچنان نتایج خوبی کسب می‌کند و این به خاطر تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران است.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای بود و بهترین بازی بود که در این فصل از استقلال دیدم. تیم در همه پست‌ها به بهترین شکل عمل کرد و بازیکنان از پس شرح وظایف خودشان به خوبی برآمده بودند. نقاط قوت سپاهان برای حمله به خوبی پوشش داده شده بود و در طول 90 دقیقه یک نفوذ هم از رامین رضاییان ندیدید که بتواند روی دروازه استقلال خطر ایجاد کند. من هیچ ایراد بزرگ و پررنگی در عملکرد استقلال ندیدم و به نظرم با این برد 6 امتیازی استقلال یک گام بلند به سمت قهرمانی لیگ برتر برداشت و این را به کادرفنی و بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. روزبه چشمی هم با یک گل فوق العاده کار را تمام کرد و این برد با این گل زیبا بیشتر چسبید.

وی در مورد مشکل استقلال در گلزنی هم گفت: درست است که آمار استقلال در گلزنی خوب نیست ولی مارشاریپوف یک بازیکن توانمند و یک گلزن خوب است که هنوز در تیم جا نیافتاده و در ادامه بیشتر گلزنی خواهد کرد. در مورد بلانکو هم با اینکه از او ایراد می‌گیرند ولی واقعاً دوندگی خوبی در زمین دارد و در پرس از جلو بازیکن توانمندی است. به نظرم این نگرانی‌هایی هم که وجود دارد در ادامه برطرف خواهد شد. ضمن اینکه ما مقابل تیمی مثل سپاهان بازی کردیم و حتی یک گل زدن به این تیم هم شاید کار راحتی نباشد. مدت‌ها بود سپاهان را نتوانسته بودیم ببریم و برد ارزشمندی بود. سپاهان پولدارترین و پرمهره‌ترین تیم لیگ است و نیمکت این تیم از ترکیب اصلی خیلی تیم‌های دیگر بازیکنان نامدار بیشتری دارد.

پیشکسوت استقلال در تمجید از هواداران این تیم عنوان کرد: به نظرم هواداران نقش پررنگی در این برد داشتند. در سرمای منفی چند درجه که خودتان می‌دانید وضعیت هوای تهران چطور بود رفتند ورزشگاه و یک دقیقه هم ساکت نماندند و تیمشان را تشویق کردند. اینها واقعاً عاشق هستند و واقعاً تیم‌شان را دوست دارند و برد بازی با سپاهان را باید به آنها تقدیم کرد و دستشان را می‌بوسم و از آنها می‌خواهم نکونام و این بازیکنان را تنها نگذارند و با وجود آنها هرچقدر هم توطئه و کارشکنی علیه تیم صورت بگیرد این تیم موفق خواهد شد و به قهرمانی خواهد رسید.

نوری در مورد اینکه چه کسانی نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد، گفت: من رک هستم و ترسی از کسی ندارم و همه می‌دانند چه کسی را می‌گویم. این برد و نتایج هنر نکونام و بازیکنان است که با حمایت هواداران تا اینجا جلو آمده و شرایط و امکاناتی که برای نکونام باید فراهم می‌شد و خواسته بود را برایش فراهم نکردند. برد استقلال مقابل سپاهان را به این شخص تسلیت می‌گویم و می‌دانم دوست ندارد استقلال نتیجه بگیرد و تا به اهداف خودش برسد ولی تا وقتی هوادار پشت این تیم باشد به جایی نخواهد رسید و به امید خدا این تیم قهرمان خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha