کد خبر 241851
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

کیفیت بازی ملوان اتفاقی نیست/ بهترین تیم لیگ هستیم

کیفیت بازی ملوان اتفاقی نیست/ بهترین تیم لیگ هستیم

مربی تیم فوتبال ملوان در خصوص عملکرد این تیم صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی ملوان مقابل استقلال اظهار داشت: ما در این بازی خوب و با برنامه ظاهر شدیم و نقاط ضعف و قوت استقلال را به خوبی می‌شناختیم و روی آن کار کرده بودیم. اگر دقت کرده باشید موقعیت خطرناک زیادی به این تیم ندادیم و خودمان با وجود اینکه استقلال یکی از بهترین خطوط دفاعی در لیگ برتر را دارد موقعیت‌هایی ساختیم. گلی که خوردیم هم روی یک لحظه غفلت بازیکنان‌مان به ثمر رسید. در کل نتیجه تساوی عادلانه بود ولی می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. 

وی در مورد اضافه شدن بازیکنان سرباز به ملوان هم گفت: با توجه به قانون جدید تعداد زیادی بازیکن برای حضور در ملوان اعلام آمادگی کردند ولی ما بر اساس نیازمان بازیکن در پست‌های مورد نظر جذب کردیم. این موضوع در پایان فصل هم شدت بیشتری به خودش می‌گیرد ولی نباید اجازه دهیم ورود بازیکنان سرباز به تیم نظم تیمی ما را به هم بزند. در گذشته تجربیات تلخی در این خصوص در برخی تیم‌ها مثل تراکتور دیده شده که ستاره‌های زیادی در قالب بازیکن سرباز در ترکیب این تیم قرار گرفتند ولی در نهایت تیم موفق نشد. 

مربی ملوان در مورد عملکرد این تیم در فصل جاری گفت: عملکرد تیم ما را در این فصل و تا اینجای کار همه دیده‌اند و نیازی نیست خودمان از آن تعریف کنیم. فکر می‌کنم ملوان یکی از بهترین فوتبال‌های لیگ برتر را به نمایش می‌گذارد و اگر بر اساس بضاعت‌مان حساب کنیم حتی می‌توان گفت بهترین تیم لیگ هستیم. ما جلوی هیچکدام از مدعیان قهرمانی به اصلاح وا ندادیم و این اتفاقی نیست. با پرسپولیس و تراکتور و گل‌گهر مساوی کردیم و سپاهان را در اصفهان شکست دادیم و مقابل فولاد با چهار گل به پیروزی رسیدیم و فقط دور رفت یک بر صفر به استقلال باختیم که آن هم حاصل بدشانسی بود. برای همین می‌گویم به نسبت بضاعت تیمی بهترین نتایج ممکن را کسب کردیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha