کد خبر 241225
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

با حضور در غرفه «حیات» مطرح شد:

تشریح آخرین وضعیت پروژه کروکی برخط توسط رئیس کل بیمه مرکزی + فیلم

تشریح آخرین وضعیت پروژه کروکی برخط توسط رئیس کل بیمه مرکزی + فیلم

رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه کروکی برخط، گفت: در تلاش هستیم تمامی اشکالات این پروژه یا طرح تا اسفندماه گرفته شود تا در سفرهای نوروزی این طرح به‌طور کامل توسط پلیس راهور اجرا شود.

علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی با حضور غرفه حیات، در نمایشگاه مطبوعات در مورد طرح کروکی آنلاین گفت: پروژه کروکی برخط حدود ۲ سال است که بین پلیس راهور و بیمه‌ی مرکزی شروع شده است. این پروژه به‌صورت پایلوت تا قبل از ۱۳ آذرماه، در استان قم و توسط پلیس راهور این استان در حال اجرا بوده است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: از ۱۳ آذرماه ارتباط داده‌ای ما بین بیمه مرکزی و پلیس راهور برقرار شد که به علت تازه بودن طرح با مشکلاتی مواجه شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه هفته‌ی گذشته بین ما و پلیس توافقاتی حاصل شد و در تلاش هستیم تمامی اشکالات طرح تا اسفندماه گرفته شود، اضافه کرد: اگر این اتفاق رخ دهد، در سفرهای نوروزی این طرح به‌طور کامل توسط پلیس راهور اجرا می‌شود و در نهایت مردم نیز در مراجعه به بیمه‌ها برای کروکی، مشکلی نخواهند داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارکرد اصلی این طرح برای مردم این بوده که این کروکی به‌صورت برخط در تبلت پلیس راهور ترسیم می‌شود و سپس برای مرکز فاوای پلیس، بعد از آن برای بیمه مرکزی و در نهایت برای شرکت‌ها ارسال می‌شود و این فرآیند خیلی سریع صورت می‌گیرد. یک لینک هم برای شخص زیان دیده یا مقصر حادثه ارسال می‌شود و آنها به سهولت می‌توانند به مرکز بیمه برای دریافت خسارت مراجعه کنند.

استادهاشمی با بیان اینکه در حال حاضر و طبق آخرین آمار، حداکثر 2 ساعت بعد از ترسیم کروکی در تبلت افسر راهنمایی رانندگی، کروکی به شرکت‌های بیمه ارسال می‌شود، گفت: امیدواریم این مدت زمان کوتاه‌تر شده تا بتوانیم با سرعت بیشتر به مردم خدمات ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha