کد خبر 239875
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

بهره برداری از فاز اول پروژه یادگار امام (ره) نیمه دوم سال اینده

بهره برداری از فاز اول پروژه یادگار امام (ره) نیمه دوم سال اینده

شهردار منطقه 9 تهران از بهره برداری از فاز اول پروژه یادگار امام (ره) نیمه دوم سال اینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات،  سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در منطقه ۹ شهر تهران هرساله میزبان شهروندان زیادی هستیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن می‌گیرند و امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت شهروندان بودیم.

وی افزود: امسال برای مراسم یوم الله ۲۲ بهمن کمیته‌های مربوطه را شکل دادیم و با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتباط خوبی داریم.

مرتضوی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در چند حوزه خدمات شهری، عمرانی، حمل و نقل عمومی و … تقسیم می‌شود گفت: اولین اقدام ما برای این مراسم ایجاد فضای سخنرانی رییس جمهور و فضای حضور مهمانان بود؛ رنک آمیزی مسیرها و جداول در طول مسیر خیابان آزادی، میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی و… را داشتیم.

شهردار منطقه ۹ بیان کرد: در حوزه عمرانی معابری که دچار مشکل بودند را ترمیم و لکه گیری کردیم؛ همچنین تمامی دریچه های غیر همسطح اصلاح شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. همچنین خط کشی های محوری را انجام دادیم و تمامی تابلوهای ترافیکی شستشو شدند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پروژه یادگار امام (ره) گفت: زمان بندی پروژه های عمرانی اگر معارض نداشته باشد قابل اندازه‌گری است. در پروژه یادگار امام (ره) ۲ معارض ملکی و نهادی داریم و عوامل مختلفی برای تکمیل و تاخیر در پروژه نقش دارند و معارضین پروژه یادگار امام (ره) در حال رفع است.

مرتضوی بیان کرد: در فاز اول افتتاح مسیر رفت میدان جی تا میدان فتح را با ۱ کیلومتر در نیمه دوم سال آینده خواهیم داشت و مسیر برگشت به خاطر احداث ‌تونل تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha