کد خبر 200649
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

زاکانی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

آخرین وضعیت پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان/ توافق شهرداری با سه معارض اصلی پروژه

آخرین وضعیت پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان/ توافق شهرداری با سه معارض اصلی پروژه

شهردار تهران آخرین وضعیت پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزدگان پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، شهردار تهران شهریور ماه سال ۱۴۰۱ از اجرای پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به میدان فتح و در نهایت اتوبان آزادگان خبر داد و گفت: قرار است در راستای کاهش مسیر تردد شهروندان تهرانی نقص ۹۸ تقاطع بزرگراه‌های اصلاح شود که با انجام اصلاح های موجود ۷۸۰ کیلومتر راه شهروندان به ۵۷ کیلومتر راه تبدیل می شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، از آخرین وضعیت پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: برای آغاز این پروژه در مرحله نخست به چهار معارض اصلی شامل یک نهاد خصوصی، آموزش و پرورش، ارتش و وزارت دفاع برخوردیم که در نهایت با ارتش و وزارت دفاع به تفاهم رسیدیم.

وی افزود: شهرداری تهران با وزارت آموزش و پرورش نیز در حال رایزنی است و تا کنون هیچ منعی برای توافق وجود نداشته و به زودی به بهترین نحو ممکن به توافق خواهیم رسید.

شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: مدیران شهرداری تهران اکنون برای رفع آخرین معارض پروژه، در حال رایزنی با مجموعه خصوصی هستند تا توافقات نهایی صورت گیرد. اما در صورت عدم توافق با این معارض نیز مسیر مذاکره از طریق ماده ۹ ‌آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران به نتیجه می رسد و جای هیچ نوع نگرانی وجود ندارد.

زاکانی در پایان خاطر نشان کرد: با حل موضوع معارضین، عملیات عمرانی پروژه کلید می خورد.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز پیشتر درباره جزئیات پروژه تکمیل یادگار امام اعلام کرد: اکنون بزرگراه یادگار امام، ۱۷ کیلومتر است که براساس تصمیمات صورت گرفته، قرار شد شاخه غربی بزرگراه، از پادگان جی تا میدان فتح ادامه پیدا کند و از میدان فتح به بلوار بهار برسد و با تداوم آن از بزرگراه فتح به بلوار بهار، در نهایت به بزرگراه شهید بروجردی و بزرگراه آزادگان متصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha