کد خبر 238718
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

خودکفایی اقتصادی ۳ هزار خانوار مددجویان استان بوشهر

خودکفایی اقتصادی ۳ هزار خانوار مددجویان استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از خودکفایی اقتصادی ۳ هزار خانوار مددجوی این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا ۶.۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌ها حیات؛ عباس روشن ،اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش را یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان در اولویت قرار دارد.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته 13 هزار فرصت شغلی برای مددجویان در شهرها و روستاهای استان بوشهر فراهم شد که در این راستا 6.4 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی، ضمن پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی برخی از مددجویان از طریق مراکز کاریابی و تعدادی هم با شرکت در دوره‌های آموزش شغلی، اشتغال‌زایی شده‌اند.

روشن اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار موثر، محوری عنوان کرد و گفت: یکی از برکات طرح‌های اشتغال‌زایی، خودکفایی اقتصادی است که در این راستا جشن خودکفایی 3 هزار مددجو که به درآمدزایی رسیده‌اند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ضمن معرفی الگوهای موفق در عرصه فرهنگ کار و تلاش از کارآفرینان موفق و نخبه استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از مجموعه استانداری، مدیران عامل بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط، به‌عنوان یاوران اشتغال در طرح‌های کمیته امداد نام برد که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش به‌سزایی داشته‌اند.

روشن اظهار کرد: معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال‌زا از اهداف این رویداد مهم خواهد بود.

انتهای پیام/190/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha