کد خبر 238481
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

سرپرست اداره‌کل راهداری خبر داد:

بازگشایی 63 روستا در کرمانشاه

بازگشایی 63 روستا در کرمانشاه

سرپرست اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از انجام بالغ بر ۶۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۶۳ محور روستایی بازگشایی شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سیدشهرام کهریزی، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در محورهای استان طی ۲۴ ساعته گذشته، اظهار کرد: در مجموع محورهای استان ۲۶ ساعت بارش برف و پنج ساعت کولاک داشتیم.

وی از برف‌روبی بیش از ۶۵۰۰ کیلومتر از محورهای استان خبر داد و عنوان کرد: از این میزان ۴۹۰۰ کیلومتر محورهای اصلی و فرعی و ۱۶۰۰ کیلومتر محورهای روستایی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ محور روستایی که راه دسترسی به تعدادی از روستاها را فراهم می‌کرد بازگشایی شد، افزود: در حال حاضر هیچ محور مسدودی نداریم.

کهریزی همچنین از وقوع ۱۰ مورد ریزش در محورهای استان نیز خبر داد که کار ریزش‌برداری در کوتاهترین زمان انجام شده است.

به گفته این مسئول، روز گذشته به ۶۷ خودرو گرفتار در برف نیز توسط نیروهای راهداری امدادرسانی شده است.

وی تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان پای کار بودند را بالغ بر ۲۸۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از ظرفیت بالغ بر ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نیز استفاده و بیش از ۴۴۰۰ تن شن و نمک نیز برای تسهیل تردد در محورها پاشیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha