کد خبر 243955
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه منصوب شد

با صدور حکمی از سوی دایوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای کشور، سید شهرام کهریزی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب شد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به سید شهرام کهریزی آمده است:

نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده تخصصی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب می شوید.

با استعانت از خداوند متعال و اهتمام بر انجام فرائض دینی اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی در جهت افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات، ارتقاء وضعیت حمل و نقل برون شهری ،استان ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمنهای مرتبط با حمل و نقل، مشاورین و پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مواردی است که انتظار دارد به آنها اهتمام ورزید.

امید است با هماهنگی لازم با مسوولان استانی به ویژه استاندار و معاونین و مدیران ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

سید شهرام کهریزی آذرماه امسال به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب شد. پیش از او فریبرز کرمی در این جایگاه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha