کد خبر 239198
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

محور مسدود شده زنجان بازگشایی شد

محور مسدود شده زنجان بازگشایی شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با تلاش راهداران جاده تهم -چورزق- طارم که عصر روز گذشته به دلیل ریزش بهمن مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد محمدی شامگاه افزود:این در حالی است همچنان محور دندی - تخت سلیمان به علت کولاک شدید و نبود میدان دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه هم اکنون راه های اصلی استان باز است و تردد در جریان است گفت: اغلب راه های روستایی به دلیل وزش باد و کولاک همچنان بسته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

به گفته وی، ۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود ۵۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha