کد خبر 238292
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

کشف 30 میلیاردی انواع کالای قاچاق در بازار تهران

کشف 30 میلیاردی انواع کالای قاچاق در بازار تهران

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 38 هزار قلم انواع خوراکی و کالای بهداشتی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ کارآگاه "مهدی افشاری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی و بهداشتی در یک باب انبار کالا در محدوده "بازار" تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات اولیه کارآگاهان این پلیس، موفق به شناسایی محل دپوی کالا و هویت مالک کالا شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات پلیسی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، انواع مواد خوراکی و کالای بهداشتی که به صورت قاچاق در این مکان دپو شده بودند، را کشف کردند.

سرهنگ افشاری گفت: در این عملیات پلیسی 2 هزار و 600 عدد شامپو، 7 هزار و 920 عدد آدامس، 7 هزار و 440 بسته قهوه و یک هزار و 796 بطری نوشیدنی خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده 30میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha