کد خبر 236502
۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

سرهنگ افشاری:

۳ میلیارد تومان اسباب بازی و بلوریجات قاچاق در شرق تهران کشف شد

۳ میلیارد تومان اسباب بازی و بلوریجات قاچاق در شرق تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۹ هزار عدد اسباب بازی و بلوریجات قاچاق از یک انبار خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد نموده اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، درباره جزئیات کشف اسباب بازی و بلوریجات قاچاق در شرق تهران اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک باب سوله دپوی کالای قاچاق در محدوده شرق تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در سوله ای در شرق تهران تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کنند. 

سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب سوله بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع اسباب بازی و بلوریجات در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد  ۱۲۵۷۶ عدد بلوریجات به مارک لومینارک و تعداد ۳۶۸۶۲ عدد انواع اسباب بازی محصول کشورهای امارات و چین بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳  میلیارد تومان اعلام کرده اند بیان کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با پلیس تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha