کد خبر 237083
۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

کشف ۳ میلیارد تومان لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران

کشف ۳ میلیارد تومان لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران

بیش از ۱۲۱ هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق از یک انبار خبرداد کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک باب انبار دپوی قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی عنوان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در جنوب تهران تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط وانت از بوشهر به تهران منتقل می نماید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع لوازم آشپزخانه خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

وی ادامه داد: کالا های کشف شده شامل تعداد  ۱۲۱.۲۴۰ عدد دستمال، پادری و...خارجی محصول کشورهای چین و کره بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha