کد خبر 237527
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

در ازای ارائه پسماند وجه نقد دریافت کنید

در ازای ارائه پسماند وجه نقد دریافت کنید

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: شهروندان تهرانی با نصب نرم افزار شهرزاد و مراجعه به بخش نوماند، درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک ثبت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، رضا محمدی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گفت: از ۲۳ دی زیرساخت‌های اجرای این طرح در تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران فراهم شد و شهروندان می‌توانند، روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان مناطق ۲۲ گانه می‌توانند در سه روز، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۶، ثبت سفارش کنند، سپس موجودی کیف پولشان به‌ ازای تحویل پسماند خشک شارژ می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند محمدی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با موجودی کیف پول شان از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خرید و یا کارت بلیت مترو خود را شارژ کنند. خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، خرید از فروشگاه‌های منتخب شهروند و همچنین پرداخت کرایه تاکسی از دیگر خدماتی است که شهروندان می‌توانند با تحویل زباله‌های خشک خود و افزایش موجودی کیف پول‌شان از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به کیف پول شهروندی، هزینه تفکیک و تحویل دریافتی پسماندشان را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب به کارت خود واریز و در واقع به صورت نقد مبلغ فوق را دریافت کنند.

محمدی ادامه داد: تاکنون شهروندان مناطق ۲ ، ۴ ، ۱۱ ، ۸ ، ۱۳ ، ۱۴ و ۱۸ از طرح نوماند استقبال خوبی داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha