کد خبر 234775
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

سردار هادیان فر اعلام کرد:

به وزارت راه می روم

به وزارت راه می روم

با پایان مأموریت سردار سیدکمال هادیان‌فر در سمت ریاست پلیس راهور کشور، وی برای ادامه فعالیت به وزارت راه می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سید کمال هادیان فر، سردار سید تیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهور کشور منصوب شد.

سردار سیدکمال هادیان فر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این ۵ سال با همکاری بیش از ۳۰ هزار نفر همکارانم در سراسر کشور تلاش کردیم آنچه در حوزه وظیفه پلیس راهور است را انجام داده و با مشکلاتی که مردم دارند باری بر آنها تحمیل نشود.

وی گفت: با ۱۵۰ میلیون خدمتی که به مردم ارائه‌ دادیم سعی کردیم گره گشای مردم باشیم تا زندگی مردم روانتر شده و خدمات را آسانتر دریافت کرده و هزینه زیادی به آنها تحمیل نشود.

هادیان فر با بیان اینکه ما خادم مردم بوده و هستیم از همراهی دولت سیزدهم از شخص رئیس جمهور گرفته تا وزرا  در همراهی با پلیس راهور در زمان تصدی ریاست پلیس راهور تشکر کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی براینکه بعد از پلیس راهور در کجا مشغول به فعالیت می‌شود، گفت: من به وزارت راه می روم.

گفتنی است سردار رادان نیز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با تقدیر از زحمات سردار هادیان فر گفت: قرار بود سردار هادیان فر فرماندهی قرارگاه تحلیل داده‌ها را به عهده بگیرد اما وزیر محترم راه تماس گرفته و خواستند که سردار هادیان فر در آنجا منشأ خیر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha