کد خبر 234761
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

رئیس جدید پلیس راهور کشور اعلام کرد؛

نیاز به پیوست اجتماعی برای همه اقدامات داریم/ رفتار درست رانندگی باید نهادینه شود

نیاز به پیوست اجتماعی برای همه اقدامات داریم/ رفتار درست رانندگی باید نهادینه شود

رئیس جدید پلیس راهور کشور گفت: طرح‌هایی است که توسط پلیس راهور انجام می‌شود باید پیوست اجتماعی و پیوست کاهش تصادف داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد. در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سیدکمال هادیان‌فر، سردار سیدتیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهور کشور منصوب شد.

سردار سیدتیمور حسینی در این مراسم، گفت: در گام اول از فرمانده عزیز سردار رادان تشکر می‌کنم که به واسطه اعتماد به بنده حقیر و این سرباز سراپا تقصیر داشتند. امیدوارم اعتماد ایشان و سایر عزیزانی که به حقیر لطف داشتند، را بتوانم با پاسخ مناسبی همراه کنم. من واقعا اکراه دارم که وقت زیادی بگیرم ولی نکاتی را لازم است به عنوان راهبردهایی که قرار است از این به بعد مد نظر قرار بگیرد، را عنوان کنم. من مسئولیت را از فردی تحویل گرفتم که شاخصه‌های بی‌نظیری دارند. من از سردار هادیان‌فر بسیار آموختم. هم از لحاظ خدمتی و هم از لحاظ اخلاقی و امیدوارم شاگرد خلفی برای ایشان باشم.

وی با بیان اینکه ناچاریم الگوهای مدیریتی خودمان را بر اساس اقتضائ زمانه شکل دهیم، ادامه داد: ما یک ابر پروژه به عنوان مدل حکمرانی راهبردی راه در پیش داریم که سند بسیار مهمی است که با تلاش سردار رادان تدوین شده و باید سند معماری آینده فراجا باشد و نقشه راه ماست.

رئیس جدید پلیس راهور کشور اضافه کرد: امروز واقعا هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند با تصمیمات جزیره‌ای کاری از پیش ببرد و ما باید بر اساس تکالیفی که بر عهده من وجود دارد و هم در تدابیر مقام معظم رهبری باید برای کاهش جان‌باختگان در تصادفات باید نقش و سهم همه دستگاه ها را تعریف کنیم و با همکاری به سمت کاهش آن پیش برویم و بر اساس یافته ها و خروجی تحلیل ها دولت و مجلس را برای همکاری با خودمان همراه کنیم.

وی افزود: اگر ما در همین هسته‌های اندیشه ورزی محاسبه نرخ بازگشت سرمایه را در نظر بگیریم، حمل و نقل زیر ساخت همه زیرساخت‌ها محسوب می‌شود. ما باید با همکاری همه دستگاه‌ها به سمت بهتر شدن پیش برویم و نیازمند به تقویت پلیس است تا این بازگشت سرمایه شرایط بهتری پیدا کند. ما آسیب زیادی از این بخش داریم می‌بینیم که نیاز است که واقعا باید از جانب هسته های اندیشه ورزی مطرح شود و به نتیجه برسد.

حسینی همچنین گفت: نکته پایانی طرح‌هایی است که توسط پلیس راهور انجام خواهد شد. حتما طرح‌هایی که انجام می‌شود، دو توجیه باید داشته باشد. پیوست اجتماعی و پیوست کاهش تصادف داشته باشد. هر طرحی که قرار است اجرایی شود باید توجیه اجتماعی و توجیه کاهش تصادف این طرح مطرح شود. ما از جانباختگان تصادف، آسیب‌های روحی و روانی زیادی می‌بینیم. امیدوارم در سایه توجهات خداوند متعال و یاری امام زمان و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم مسئولیت خطیر سربازی در پلیس راهور را به بهترین شکل به نتیجه برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha