کد خبر 234742
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

سردار هادیان‌فر مطرح کرد؛

دغدغه‌ام در 5 سال خدمت، کاهش تصادفات بود

دغدغه‌ام در 5 سال خدمت، کاهش تصادفات بود

رئیس پیشین پلیس راهور کشور با ابراز امیدواری از اینکه با اقدام جهادی و همکاری دستگاه‌ها از حوادث پیشگیری کنیم، گفت: یکی از دغدغه‌هایم در این ۵ سال، بحث کاهش تصادفات بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد. در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سیدکمال هادیان‌فر، سردار سیدتیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهور کشور منصوب شد.

سردار سیدکمال هادیان‌فر در مراسم تودیع خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهید سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان گفت: خدا را شاکر هستم که به من توفیق داد در این ایام در دوران نظام اسلامی سرباز و خادمی برای این مردم و زیر پرچم ولایت باشد و بتوانیم به مردم صادقانه و خالصانه خدمت کنیم.

وی با تبریک انتصاب سردار حسینی که عمرشان را در پلیس راهور گذاشته و تقدیر از فرمانده کل به‌خاطر این انتخاب، افزود: در محضر فرمانده کل از تلاش تمامی همکارانم که صادقانه در این ۵ سال خدمت کردند، در سرما و گرما و سخت‌ترین شرایط چه از لحاظ کاری چه معیشتی خدمت کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس پیشین پلیس راهور کشور با تاکید بر اینکه توفیق داشتم در قسمت‌های مختلف فراجا خدمت کنم ولی پلیس راهور شرایط سختی دارد که در کنار مشکلات، همکاران من سختی‌ها را تحمل و خدمت کردند، یادآور شد: زبانم از بیان تلاش‌های این عزیزان قاصر است و امیدوارم خداوند متعال اجر این عزیزان را بدهد. از دولت سیزدهم هم تشکر می‌کنم که در این ایام تلاش کردند تا مدیریت صحیح بر ترافیک و کاهش کشته‌ها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌ها و غصه‌هایش در این ۵ سال بحث کاهش تصادفات بود، خاطرنشان کرد: اگر هرجا در خصوص خودروی نا ایمن و راه‌ها صحبت کردیم، صرفا به خاطر مردم بوده و رضای خدا. امیدواریم با اقدام جهادی و همکاری دستگاه‌ها از حوادث پیشگیری کنیم.

هادیان‌فر در ادامه تصریح کرد: طی یک بررسی با همکاران‌مان به‌وسیله هوش مصنوعی نکات ارزشمندی از خصوص آینده به ما داد که نشان می‌دهد این روند رو به بهبود است و گام‌های اثربخشی برداشته خواهد شد.

وی با تشکر صمیمانه از فرماندهی محترم مجموعه، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم سرباز خوبی برای نظام اسلامی باشیم. تلاش کردیم همیشه برخورد با همکاران صمیمانه باشد و با مردم ارتباط مثبتی داشته باشیم و بتوانیم به نظام در این بخش کمک کنیم. سعی داشتیم در بحث معیشت کارکنان تلاش کنیم و اوضاع بهتر شد، هرچند هنوز در این زمینه جای کار بسیار وجود دارد.

رئیس پیشین پلیس راهور کشور همچنین گفت: ۵ سال در راهور بودیم و تلاش کردیم و شاید به اندازه و شایستگی کارکنان‌مان و مردم تلاش نکردم و اگر کوتاهی در انجام وظیفه بوده من به نوبه خودم عذرخواهی می‌کنم و آنچه محقق شده لطف پروردگار و آنچه مانده ضعف بنده کمترین بوده است. از خداوند توفیق مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha