کد خبر 230585
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

هاشمی در گفتگو با حیات مطرح کرد؛

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی و حق پرستاری در استان لرستان 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی و حق پرستاری در استان لرستان 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان به تشریح روند برگزاری کمیسیون پزشکی متقاضیان تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان پرداخت.  

هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار استانی حیات گفت: پنجشنبه و جمعه مصادف با ۱۶ و ۱۷ آذر ماه  در مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد شاهد تشکیل اولین کمیسیون پزشکی در جهت رسیدگی به پروند ه های جانبازان عزیز در سطح استان بودیم. 

 وی ادامه داد: این اولین کمیسیون پزشکی سال ۱۴۰۲ است که به بررسی ۳۸۰ پرونده در دو بخش درصد و حق پرستاری پرداخت. تعداد ۱۵۰ پرونده متعلق به متقاضیان درصد و ۲۳۰ پرونده حق پرستاری از والدین، خانواده جانبازان و خود جانبازان عزیز بود که بطور کامل در این دو روز بررسی و تعیین تکلیف شد. 

هاشمی ضمن تشکر از رئیس کمیسیون پزشکی مرکز؛ جناب آقای دکتر طائبی گفت: تیم پزشکی تخصصی کامل اعزامی از سوی مرکز با ۳ بخش تیر و ترکش، شیمیایی و موج گرفتگی که متشکل از ۷ متخصص، یک پزشک عمومی و یک دبیر و کارشناس در جایگاه های خود مستقر شدند و به بررسی و تایید پرونده ها پرداختند. 

هاشمی افزود: نحوه برگزاری کمیسیون به این صورت است که جانبازان استان، قبلا توسط پزشک مشاور در شهرستانها ویزیت شده اند لذا گروهی که درخواست و اصرار داشتند به کمیسیون پزشکی معرفی شدند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: این کمیسیون مختص جانبازانی است که حداقل سه سال از بررسی پرونده آنها گذشته و بیماری آنها عود کرده یا مورد عمل جراحی قرار گرفته اند یا معرفی نواحی جدید داشته اند که با ارائه مدارک همزمان برای مجروحیت، احراز دریافت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه روند کمیسیون بسیار خوب بود گفت: اهداف تخصصی کمیسیون پزشکی تسریع در روند تعیین درصدهاست. 

هبت اله هاشمی بیان کرد: تعدادی از جانبازان عزیز متقاضی درصد اضافه هستند که پرونده های آنها مورد بررسی استانی قرار گرفته و در صف انتظار مجوز از مرکز است که ان شاءالله تا قبل از پایان سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی و حق پرستاری در استان لرستان 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی و حق پرستاری در استان لرستان  برگزاری اولین کمیسیون پزشکی و حق پرستاری در استان لرستان  برگزاری اولین کمیسیون پزشکی و حق پرستاری در استان لرستان 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ش.ن US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام ..برای متقاضیان درصد بالا امسال حتما کمیسیون برگزار میشه ؟