کد خبر 227977
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

حسن‌زاده در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی از برگزاری دومین کمیسیون پزشکی که به اعلام درصد و حق پرستاری مربوط می‌شد، خبر داد.

مهدی حسن‌زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار استانی حیات؛ ضمن گرامیداشت ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: دومین کمیسیون پزشکی درصد و حق پرستاری از صبح امروز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است. 

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی

وی ادامه داد: این دومین کمیسیون پزشکی در سطح استان است که مجموعا به بررسی ۵۸۲ پرونده می پردازد؛ ۱۵۲ مورد مربوط به کمیسیون درصد، ۳۵۰ مورد مربوط به کمیسیون حق پرستاری خانواده و ۸۰ مورد مربوط به حق پرستاری دائم است، ضمنا در تاریخ ۲۲ تیرماه اولین کمیسیون پزشکی در استان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی افزود: کمیسیون حق پرستاری خانواده شامل والدین شهید، همسر شهید و فرزندان شهید است که با استناد به ماده ۲۲ و ۲۶ کمیسیون می باشد و بصورت غیرحضوری بررسی می‌شود.

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی

وی اضافه کرد: ۷ پزشک متخصص اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، داخلی، مغز و اعصاب و ارتوپد تیم اعزامی متخصص از سوی مرکز هستند که از صبح امروز در جایگاهای خود مستقر شدند و تا ظهر امروز پرونده ۱۰۰ جانباز عزیز را مورد بررسی قرار دادند و تا ساعت ۲۲ امشب به ادامه پرونده‌ها رسیدگی خواهند کرد.

حسن‌زاده در ادامه تاکید کرد: تعدادی از این عزیزان برای اولین بار است که در کمیسیون درصد شرکت کردند که قبلا جانباز نبودند اما بر اساس اسناد و مدارک، درخواست ورود به کمیسیون را دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی دیگر شامل جانبازانی هستند که پرونده‌های آنان برای تعیین درصد مجدد، از کار افتادگی و تجدید عارضه مورد بررسی پزشکان مرتبط با نوع عارضه قرار گرفته و ضمنا کمیسیون حق پرستاری به‌صورت غیر حضوری در حال انجام است. 

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در استان خراسان رضوی

حسن‌زاده همچنین گفت: روند برگزاری کمیسیون به خوبی در حال انجام است و تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم به‌خوبی پاسخگوی نیاز جانبازان عزیز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha