کد خبر 225040
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

میرزایی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در آذربایجان غربی+ عکس

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در آذربایجان غربی+ عکس

مدیرکل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی از برگزاری دومین کمیسیون پزشکی با حضور مدیرکل کمیسیون پزشکی و معاونت بهداشت و درمان در این استان خبر داد.

داود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حیات، اظهار داشت: کمیسیون پزشکی به منظور رفاه حال جانبازان عزیز و در چارچوب سیاست های اصولی ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نحو عالی در حال برگزاری است. 

وی تأکید کرد: دومین کمیسیون پزشکی در سطح کشور با حضور 5 پزشک متخصص؛ اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، داخلی، ریه، ارتوپدی و جراح در حال برگزاری است صبح امروز پزشکان متخصص در جایگاه های خود مستقر شدند و جانبازان عزیز نیز با دعوت قبلی و با کنترل مسئول احراز حضور یافتند. 

میرزایی تصریح کرد: نحوه برگزاری کمیسیون به این صورت است که جانبازان استان، قبلا توسط پزشک مشاور در شهرستانها ویزیت شده اند همچنین درخواست داشتیم حسب نواحی که مجروحیتی احراز شده است مدارک بالینی تهیه گردد لذا گروهی که درخواست و اصرار داشتند، به کمیسیون پزشکی معرفی گردیدند. 

وی ادامه داد: برای این هفته پرونده 110جانباز اعم از؛ جانبازان معترض به درصد، جانبازان متقاضی حق پرستاری، افرادی که برای اولین بار متقاضی کمیسیون پزشکی هستند مورد بررسی قرار می گیرند. 

 میرزایی گفت: امسال یک پزشک مشاور را هم در آخر مستقر کردیم تا بر حسب نظر ایشان ارزیابی گردد که جانبازان چقدر می توانند افزایش درصد یا احراز مثبت داشته باشند. 

مدیر کل بنیاد شهید گفت: اما به منظور بررسی به اعتراض های احتمالی از سوی جانبازان عزیز، یکبار دیگر پرونده ها در کمیسیون پزشکی مرکز مورد بررسی و تایید قرار می گیرد و برگزاری کمیسیون پزشکی بصورت عالی در حال برگزاری است. 

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در آذربایجان غربی+ عکس

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در آذربایجان غربی+ عکس

برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در آذربایجان غربی+ عکس برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در آذربایجان غربی+ عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha