کد خبر 227975
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

رئیس فراکسیون ایثارگران در گفتگو با حیات:

سهمیه بنزین جانبازان توسط وزارت نفت قطع شده است + فیلم

سهمیه بنزین جانبازان توسط وزارت نفت قطع شده است + فیلم

احمد امیرآبادی فراهانی گفت: وزیر نفت مشکل جانبازان را رفع کند زیرا موضوع سهمیه بندی بنزین جزو اختیارات دولت است.

احمد امیرآبادی فراهانی، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات، در رابطه با قطع شدن سهمیه بنزین جانبازان و در پاسخ به صحبت های وزیر نفت در این رابطه گفت: در مجلس هیچ ردیفی در خصوص سهمیه بنزین جانبازان در بودجه های سنواتی نداشتیم پس تاکید می کنم که وزیر نفت ردیف مورد نظرشان را اعلام کنند.

وی عنوان کرد: وزیر نفت مشکل جانبازان را رفع کند زیرا موضوع سهمیه بندی بنزین جزو اختیارات دولت است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانونی در رابطه با تخصیص بنزین به جانبازان را در مجلس نداریم. دولت از ابتدا این کار را انجام داده پس مجددا به این رویه ادامه دهد.

به گزارش حیات؛ سهمیه بنزین جانبازان از ابتدای سال جاری قطع شده است به همین دلیل موضوع را از وزیر نفت در حاشیه حیاط دولت جویا شدیم، وزیر نفت اعلام کرد که به دلیل عدم تخصیص ردیف در بودجه سنواتی به ویژه در بودجه 1402 این مشکل بوجود آمده است ولی عضو هیات رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در پاسخ به این صحبت وزیر نفت گفتند که تاکنون، برای بنزین جانبازان ردیف بودجه ای  تخصیص داده نمیشده است خبرنگار حیات مجددا این موضوع را از وزیر نفت پیگیری کرد و ایشان در پاسخ، مجددا عدم تخصیص ردیف در بودجه را دلیل قطع شدن سهمیه بنزین را بیان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha