کد خبر 226804
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با حیات:

تکذیب ادعای وزیر نفت/ حذف ردیف بنزین جانبازان در بودجه سنواتی صحت ندارد + فیلم

تکذیب ادعای وزیر نفت/ حذف ردیف بنزین جانبازان در بودجه سنواتی صحت ندارد + فیلم

یوسفی گفت: تا آنجا که بنده مطلع هستم تا به امروز در مجلس برای موضوع سهمیه بنزین جانبازان ردیف بودجه ای اختصاص نمی دادیم و قطع شدن  سهمیه بنزین جانبازان ارتباطی به مجلس ندارد.

مجتبی یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با حیات؛ در رابطه با سهمیه بنزین جانبازان گفت: یکی از موضوعات مهم حوزه ایثارگری، بحث تامین سوخت و تخصیص سهمیه بنزین جانبازان است اخیرا سهمیه ناچیزی که به جانبازان اختصاص داده بودند قطع شده است انتظارمان از وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده های نفتی این است که مجددا  سهمیه بنزین جانبازان را برگرداند تا مشکلی برای این عزیزان بوجود نیاید و ما نیز تا حصول نتیجه این موضوع را دنبال می کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا آنجا که بنده مطلع هستم تا به امروز در مجلس برای این موضوعات ردیف بودجه ای اختصاص نمی دادیم و تمامی اینها احکام بالادستی است که کمک ناچیز به جانبازان محسوب می شود.  

یوسفی افزود: مجلس تا به الان ردیفی برای این موضوع در بودجه های سنواتی نداشته است که بخواهد آن را حذف کند. ولی این آمادگی را داریم اگر دولت لازم میبیند که در ردیف بودجه لحاظ کنیم می تواند مطرح کند تا در لایحه بودجه 1403 آن را تصویب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    باسلام چرا مسئولین محترم بنیاد از وزیر از خود راضی پیگیری خداپسندانه ای نکرده ان