کد خبر 226597
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی در گفتگو با «حیات»:

حراج لوازم خانگی میلیاردی شد/ آغاز دور جدید حراج وسایل منزل 

حراج لوازم خانگی میلیاردی شد/ آغاز دور جدید حراج وسایل منزل 

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی خبر از آغاز دور جدید حراج ۱۰۰ قلم کالا ازجمله لوازم خانگی و سایر کالاها داد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ «حراج خرده فروشی لوازم خانگی و کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی به دور چهل و نهم رسید.» این خبری است که مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی در گفتگو با «حیات» داد و افزود: در این دور از حراج خرده فروشی ۱۰۰ قلم کالا از قبیل لوازم خانگی، تجهیزات یارانه ای، مخابراتی و... عرضه شده است. 

حراج کالا در سه استان 

حسن خالقی با بیان اینکه کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت برای بازدید متقاضیان با مشخصات و تصاویر از امروز ۲۰ آبان ماه به نمایش درآمده است، ادامه داد: تاریخ ارائه پیشنهاد در این حراج خرده فروشی از ۸ صبح تا ۸ شب فردا تا روز سه شنبه به ترتیب برای حراج های استان های آذربایجان غربی، تهران و یزد است. 

وی ادامه داد: بنابراین تهرانی ها روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه می توانند با مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir در این حراج شرکت کنند. البته متقاضیان هم اکنون نیز می توانند با مراجعه به این سایت از محصولات و مشخصات آنها دیدن فرمایند. 

بازدید از کالاها امکان پذیر است؟ 

مدیر سامانه حراج خرده ‌فروشی اموال تملیکی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه آیا امکان بازدید کالاهای به حراج گذاشته شده قبل از شروع حراج امکان پذیر است؟ گفت: خیر، متقاضیان تنها با مراجعه به سایت می توانند از کالاها و مشخصات آنها باخبر شوند. 

حراج لوازم خانگی میلیاردی شد/ آغاز دور جدید حراج وسایل منزل 

خالقی ادامه داد: متقاضیان پیش از شرکت در حراج باید در سامانه ستاد ایران ثبت نام کنند و آنگاه در زمان مقرر برای لوازم خانگی یا سایر کالاهای مورد نظر خود ارائه پیشنهاد داشته باشند.

برندگان حراج به کجا مراجعه کنند؟

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی برخط سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه امکان بازدید این کالاها در زمان ارائه پیشنهاد میسر نیست، گفت: در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل کالا، کالا به صورت دقیق چک شده و تحویل مشتریان می شود.

خالقی افزود: برندگان این حراج در سامانه ستاد الکترونیک دولت اعلام می شوند. پس از اعلام اسامی، برندگان می توانند برای دریافت کالاها به آدرس اداره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران واقع در بزرگراه فتح مراجعه کنند.

تفاوت حراج و مزایده لوازم خانگی در سامانه ستاد ایران 

از مزایای این سامانه، می توان به این موارد اشاره کرد: نخست آنکه کارمندان دولت می توانند در این حراج شرکت کنند و منعی برای شرکت آنها در این حراج نیست. دوم آنکه، افراد برای ثبت نام در این حراج، نیازی به امضای الکترونیکی و توکن ندارند. نکته سوم اینکه، کلیه فرایندهای مالی این سامانه به صورت الکترونیکی و آنلاین است و ودیعه های افرادی که در این حراج برنده نشوند، به صورت خودکار پس از بازگشایی به حساب افراد عودت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha