کد خبر 226209
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

سوخت قاچاق در دامغان و میامی کشف شد

سوخت قاچاق در دامغان و میامی کشف شد

فرماندن انتظامی استان سمنان از کشف سوخت قاچاق در دامغان و میامی خبر داد و گفت: اتوبوس و دو خودروی پژو توقیف و متهمان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار جلیل موقوفه‌ای با بیان اینکه طی دو عملیات جداگانه سوخت قاچاق در میامی و دامغان شناسایی شد، اظهار کرد: با هوشیاری مأموران از قاچاق سوخت جلوگیری و متهمان این پرونده‌ها دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه نیروهای گشت انتظامی یگان امداد میامی موفق به کشف ۵۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه اتوبوس شدند، افزود: این اتوبوس از استان‌های شمالی به سمت جنوب شرق کشور در تردد بود که با شناسایی این محموله از رسیدن به مقصد باز ماند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده این سوخت را به طرز ماهرانه در جعبه کناری اتوبوس جاسازی کرده بود، ابراز داشت: با کشف این محموله راننده دستگیر و سوخت گازوئیل نیز به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران موفق به کشف یک هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در حوزه دامغان شدند، تصریح کرد: با همکاری مأموران انتظامی و یگان تکاوری پاسگاه سر کویر دامغان دو خودرو پژو پارس و ۴۰۵ حاوی سوخت قاچاق شناسایی و این دو خودرو توقیف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا سه نفر دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله ۷۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود که پرونده به مراجع قضائی ارجاع داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha