کد خبر 238691
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

هفته گذشته ۳۴ سارق در یزد دستگیر شدند

هفته گذشته ۳۴ سارق در یزد دستگیر شدند

جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۶۶ فقره سرقت توسط ماموران پلیس شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ «منوچهر نصیری» در این خصوص گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با جرایم از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است لذا ماموران انتظامی کلانتری‌ها و یگان امداد در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، در هفته گذشته ۳۴ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶۶ فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده روانه دادسرا شدند، خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت با جدیت ادامه دارد که امیدواریم شهروندان پلیس را در این راه یاری کنند.

نیروی انتظامی استان در شهرستان خاتم نیز از یک دستگاه خودروی پژو شوتی ۱۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ «محمود ایزدپناه» فرمانده انتظامی خاتم در این باره بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران انتظامی خاتم حین کنترل محور اصلی به یک  دستگاه پژو شوتی مشکوک و به راننده دستور ایست صادر کردند که در بازرسی این خودرو یک هزار و ۲۰۰ لیتر گازئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایزدپناه تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha