کد خبر 231073
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

ربیعی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛ 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان مرکزی 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان مرکزی 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به تشریح برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری با حضور ۳۰۰ نفر از ایثارگران عزیز در روز ۲۰ آذر ماه پرداخت. 

رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار استانی حیات؛ با بیان اینکه کمیسیون پزشکی در راستای سیاست های بنیاد شهید و برای حل مشکلات ایثارگران برگزار می شود گفت: روند ارائه خدمات به جامعه ایثارگری باید در جهت دسترسی آسان به خدمات باشد و ما به دنبال راهکارهایی هستیم که بتوانیم با امکانات موجود، مشکلات جامعه هدف را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: در این کمیسیون به پرونده ۳۰۰ متقاضی رسیدگی شد که ۱۵۰ پرونده متقاضی تعیین درصد و ۱۵۰ پرونده متقاضی برقراری حق پرستاری بود.

ربیعی ضمن تقدیر و تشکر از حضور تیم متخصص اعزامی از سوی مرکز، افزود: این تیم متشکل از پزشکان با تخصص های؛ اعصاب و روان، چشم، گوش و حلق و بینی، داخلی، گوارش، جراح مغز و اعصاب و جراح عمومی بود که برای برگزاری کمیسیون پزشکی در استان مرکزی حضور یافتند. 

 مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تاکید کرد: اجرای عدالت و دقت در بررسی پرونده ها در قالب قوانین و دستورالعمل های کمیسیون های پزشکی اولویت اصلی ماست. 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان مرکزی 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان مرکزی  برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان مرکزی  برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در استان مرکزی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha