کد خبر 224553
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

«حیات» گزارش می دهد؛

چگونه در مزایده لوازم خانگی شرکت کنیم؟

چگونه در مزایده لوازم خانگی شرکت کنیم؟

مزایده لوازم خانگی و سایر کالاها ازسوی سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی از ۱۵ آبان ماه کلید می خورد و متقاضیان می توانند با طی کردن مراحلی در این مزایده شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ نحوه شرکت در مزایده لوازم خانگی، وسایل صوتی تصویری و سایر کالاها یکی از سوالاتی است که همواره مردم مطرح می کنند.

مزایده های الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دولت سیزدهم در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای دسترسی همه آحاد مردم راه اندازی شد.

سامانه مزایده در ذیل سامانه ستاد الکترونیک دولت ایجاد شده و متقاضیان برای شرکت در آن می‌ توانند با استفاده از راهنمای ذیل، در این حراج ها شرکت کنند.

مراحل شرکت در مزایده لوازم خانگی

۱. برای شرکت در مزایده ابتدا لازم است پیش از شرکت در مزایده با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک دولت نسبت به دریافت توکن یا امضای الکترونیک اقدام کنید.

۲. آنگاه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی https://setadiran.ir مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهید. 

چگونه در مزایده لوازم خانگی شرکت کنیم؟

۳. اصل ضمانت نامه بانکی خود را به صورت حضوری به اداره سازمان اموال تملیکی استان تحویل دهید و تصویر آن را در سامانه بارگزاری کنید. همچنین می توانید به جای ضمانت نامه بانکی، وجه نقد برای تضمین به شماره حسابی که در سامانه مشخص شده، واریز کرده و تصویر فیش واریزی را در سامانه بارگزاری کنید.

۴. آنگاه می توانید برای بازدید کالا به اداره اموال تملیکی استان مربوطه مراجعه کنید.  

چگونه در مزایده لوازم خانگی شرکت کنیم؟

۵. پس از رویت کالاها می توانید ارائه پیشنهاد بدهید. در زمان ارائه پیشنهاد ۱۵ درصد مبلغ پیشنهادشده برای کالا را می بایست واریز کنید. 

۶. پس از ارائه پیشنهاد، می بایست منتظر رمزگشایی پیشنهادات توسط سازمان اموال تملیکی باشید.

۷. برندگان مزایده در سایت ستاد ایران اعلام می شوند و این افراد سه روز مهلت دارند تا کل مبلغ پیشنهادی کالای مورد نظر خود را واریز کنند و سپس ضمانت نامه ها عودت داده می شود. ضمنا پولی که در زمان ارائه پیشنهاد واریز شده بود بعد از واریز نهایی مبلغ پیشنهادی، عودت داده می شود. 

۸. برندگان می توانند با در دست داشتن فیش واریزی و مدارک خود حواله خروج کالاهای خود را از اداره اموال تملیکی استان خود دریافت کنند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha