کد خبر 224420
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران کشف شد

۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در محور مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد و افزود: در این عملیات از خودروی متهم ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اظهار کرد: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به تهران مأمورین اداره عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات گشت زنی و پایش نامحسوس خودروهای عبوری در بزرگراه‌های منتهی به شهر تهران کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در این عملیات مأموران به سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو در حال عبور مشکوک شدند و ضمن رعایت کلیه موازین قانونی، موفق شدند خودرو را متوقف و راننده دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد که بنا بر اعتراف و مشهود بودن جرم راننده، خودرو توقیف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha