کد خبر 224419
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

ثبت نام ۵۳ داوطلب در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت

ثبت نام ۵۳ داوطلب در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت

رئیس حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از ثبت نام نهایی ۵۳ داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، رستم زرودی شامگاه یکشنبه در ستاد انتخابات شهرستان گفت: شمار ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مهلت ثبت نامِ نهایی به ۵۳ نفر رسید که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و سه نفر زن هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال جاری، اظهار کرد: کار بررسی صلاحیت افراد ثبت نامی به مدت ۱۵ روز توسط هیأت‌های اجرایی بر اساس مستندات قانونی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جهت تحقق چهار کلیدواژه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مدنظر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در انتخابات پیشرو گام برمی داریم اظهار کرد: به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی و سبب مشارکت حداکثری مردم در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت هستیم.

زرودی در ادامه خبر داد: از این تعداد سه داوطلب مشمول ماده ۳۲ انتخابات و الباقی از جامعه پزشکان، خبرنگاران، چهره‌های نظامی، اجرایی، قضائی، کارمندان، بازنشستگان، بخش خصوصی، پژوهشگران، فرهنگیان و … می‌باشند، که بیشترین استقبال از سمت کارمندان دستگاه‌های اجرایی جهت داوطلبی در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی بود.

فرماندار شهرستان نوشهر در ادامه افزود: همچنین از تعداد داوطلبین نهایی ثبت‌نام ۱۲ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۳۸ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی ارشد سه داوطلب دارای مدرک کارشناسی (جانبازان) هستند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به سکونت داوطلبان ادامه داد: ۱۸ نفر در شهرستان نوشهر، ۱۲ نفر در شهرستان چالوس، یک نفر در شهرستان کلاردشت، ۱۴ نفر در استان تهران، هفت نفر در کرج و یک نفر نیز در رشت سکونت دارند، که ان شالله این دوره انتخابات پرشورتر از دوره‌های گذشته برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha