کد خبر 223943
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

قهرمان جهان با پیروزی آغاز کرد

قهرمان جهان با پیروزی آغاز کرد

رقابت های کاراته قهرمانی جهان با پیروزی تیم های ایران در کومیته مردان و زنان و حذف مردان کاتارو در روز سوم پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، بیست و ششمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز پنجشنبه چهارم آبان با برگزاری رقابت‌های تیمی و پاراکاراته پیگیری شد.

بر همین اساس تیم کاتای مردان ایران با ترکیب محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری دور نخست با ثبت امتیاز ۳۹.۴ و دور دوم با امتیاز ۴۱.۳ به نیمه نهایی صعود کرد ولی در این مرحله با امتیاز ۳۹.۶ بعد از ژاپن. کویت و ایتالیا چهارم شد و موفق به کسب مدال نشد.

در مسابقات کومیته تیمی هم‌ تیم ایران که سه عنوان قهرمانی را در اختیار دارد، پس از یک دوره غیبت کار خود را در این مسابقات با پیروزی آغاز کرد. ۳ بر صفر سوئیس را پیش رو برداشت تا فردا به مصاف لیتوانی برود. ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و محمود نعمتی ۳ کاراته کای تیم کشورمان بودند که رقبای خود را شکست دادند.

در کومیته تیمی بانوان نیز تیم کشورمان با دو پیروزی زینب جعفرنژاد و مبینا کاویانی، کره جنوبی را ۲ بر صفر شکست داد تا در ادامه به مصاف قزاقستان برود.

تا به این مرحله و در مسابقات کومیته انفرادی مهدی خدابخشی به دیدار نهایی راه یافته، سجاد گنج زاده و فاطمه سعادتی هم راهی دیدار نیمه نهایی شده‌اند. مهسا افسانه، محمد صدرا شیدزی، لیلا برجعلی، مبینا حیدری، سارا بهمنیار، آتوسا گلشاد نژاد، علی مسکینی، امیر برزوئی و سامان عدالتی هم از گردونه مسابقات خارج شدند.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان تا روز یکشنبه هفتم آبان ماه در بوداپست جریان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha