کد خبر 223945
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

حدادعادل:

فلسطین از جمله مهمترین موضوعات جهان اسلام است

فلسطین از جمله مهمترین موضوعات جهان اسلام است

حدادعادل گفت: امروز یکی از مهمترین موضوع جهان اسلام، فلسطین است. پیش بینی جنگ فعلی آسان نبوده و امیدواریم به سود فلسطینی‌ها تمام شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب(مبنا)گفت: امروز یکی از مهمترین موضوع جهان اسلام، فلسطین است. پیش بینی جنگ فعلی آسان نبوده و امیدواریم به سود  فلسطینی‌ها تمام شود.

وی در ادامه افزود: غزه چهره واقعی غرب به رهبری آمریکا را نشان داد، همان چهره به دور از بزک نمایان شد.

حداد عادل با اشاره به بیانات امام که فرمودند: آن‌هایی خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کنند، تصریح کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی بسیاری را بیدار کرد، بنابراین اولین تاکید من بر ضرورت کار تشکیلاتی، اجتماعی و سیاسی است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما از حیث کار تشکیلاتی و سیاسی عقب هستیم و به تحول احتیاج داریم. لذا نباید کار سیاسی فقط به فصل انتخابات ختم شود برای دفاع از انقلاب و پیشرفت کشور باید کار سیاسی دائمی باشد.

وی با بیان اینکه باید از نمایندگان و افرادی که وارد دولت می‌شوند پشتیبانی کرد، تاکید کرد:  ما در این نکته ضعیف هستیم، الگوی شورای ائتلاف دست کم کار ۲۰ سال سیاسی بود که باتجربه خیلی از مسئولین امروز توانسته  دستاورد مناسبی داشته و به اینجا برسد.

حداد عادل با بیان اینکه  با تلاش می توانیم شاهد مشارکت بالا در انتخابات باشیم، عنوان داشت: دعوت به وحدت است، متعلق به حزب و تشکیلات خاصی نیست و این در به روی همه  نیروهای انقلابی باز است.

وی ضمن تاکید بر اینکه مجلس یازدهم نمره قبولی از رهبر انقلاب گرفته، گفت: بدنه مجلس انقلابی، خدمتگذاری است. بنابراین باید خودمان را از دولت بدانیم و در مشکلات و موفقیت با یکدیگر مشارکت کرده و کمکشان کنیم.

حداد عادل در ادامه تصریح کرد: نمونه همکاری دولت و مجلس را در برنامه هفتم دیدیم، دولت نگرانی های داشت که مجلس با واقع بینی انها را رفع کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha