کد خبر 223767
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

مدیرکل سیاسی فارس:

ثبت نام هزار و 40 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس استان فارس

ثبت نام هزار و 40 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس استان فارس

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: تاکنون ثبت نام هزار و 40 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس استان فارس نهایی شده که ثبت‌نام نخبگان در این بین چشمگیر و کم‌سابقه بوده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمد رضایی گفت: استقبال نخبگان جریان‌های مختلف سیاسی جهت نام‌نویسی برای انتخابات مجلس در استان فارس کم‌سابقه بوده که نوید یک انتخابات پرشور همراه با رقابت جدی داوطلبین را می‌دهد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با توجه به روند ثبت‌نام داوطلبین طی ۶ روز گذشته گفت: طی این مدت تعداد ۱۰۴۰ نفر از ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند و این آمار نسبت به ادوار گذشته مجلس از جهت افزایش تعداد داوطلبین کم‌سابقه بوده که از این تعداد ۹۳۵ نفر از آقایان و ۱۰۵ نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه از نظر مدرک تحصیلی ۴۶ نفر از ثبت نام کنندگان دارای کارشناسی، ۸۱۴ نفر کارشناسی ارشد و۱۶۴ نفر دکترا و۱۶ نفر حوزوی هستند افزود: از جهت شرایط سنی تعداد ۱۱۰ نفر بین ۳۰ تا ۳۵، تعداد ۲۳۵ نفر بین ۳۵ تا ۴۰، تعداد ۱۹۱ نفر بین ۴۰ تا ۴۵، تعداد ۱۶۹ نفر بین ۴۵ تا ۵۰، تعداد ۱۵۱ نفر بین ۵۰ تا ۵۵، تعداد ۱۰۶ نفر بین ۵۵ تا ۶۰، تعداد ۴۸ نفر بین ۶۰ تا ۶۵، تعداد ۲۶ نفر بین ۶۵ تا ۷۰ و تعداد ۴ نفر بین ۷۰ تا ۷۵ ساله هستند و حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تا پایان روز ششم با ۳۴۵ نفر بیشترین و حوزه اقلید با ۲۸ نفر کمترین ثبت نام را دارند.

رضایی در پایان افزود: امروز هفتمین روز و آخرین روز ثبت‌نام‌ها طبق قانون اعلام شده بنابراین داوطلبین محترم در فرصت باقی مانده می‌توانند جهت ثبت نام خود اقدام و در صورت هرگونه سوال و یا ابهامی به فرمانداری حوزه انتخابیه مدنظر خود مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha