کد خبر 223138
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

ثبت نام قطعی ۴۰ داوطلب انتخابات مجلس در ایلام

ثبت نام قطعی ۴۰ داوطلب انتخابات مجلس در ایلام

 دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام قطعی ۴۰ نفر از داوطلبان دوازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ " فرشید زرگوش"، اظهار کرد: در چهارمین روز از ثبت نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام این تعداد در استان ایلام نهایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران و ۲۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام است، افزود: تا کنون نیز ۳ نفر داوطلب خانم ثبت نام خود در در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه ثبت نام قطعی متقاضیان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا سوم آبان ماه ادامه دارد، ابراز کرد: ثبت نام بانوان استان در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸ درصد تعداد کل افراد ثبت نامی بوده است.

وی تصریح کرد: در فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ۴۴۲ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، مدارک ۱۶۶ نفر دارای نقص بود که در مهلت قانونی اعلام شده می بایست به رفع نقص مدارک خود و ارائه مدارک مثبته تا ۲۶ مهرماه اقدام می کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: در مرحله پیش ثبت نام ۳۴۸ نفر کد رهگیری دریافت کردند که از این تعداد ۲۶۵ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و و ۸۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران بوده است.

زرگوش با بیان اینکه ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده و به مدت هفت روز تا سوم آبان ادامه دارد، ابراز کرد: ثبت نام مرحله نهایی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی بوده و داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر با مراجعه به سامانه وزارت کشور برای ثبت نام نهایی، اقدام کنند.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha