کد خبر 221955
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

با مشارکت بسیج سازندگی 95 کولر گازی به مددجویان کمیته امداد دزفول و سردشت اهدا شد

با مشارکت بسیج سازندگی 95 کولر گازی به مددجویان کمیته امداد دزفول و سردشت اهدا شد

۹۵ کولر گازی با اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد ریال روز یکشنبه با مشارکت بسیج سازندگی به مددجویان کمیته امداد دزفول و سردشت اهدا شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در آیین اهدای این کولرها، جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی را رویکردهای سه گانه سپاه در سال جاری دانست و گفت: امیدآفرینی بدون توجه به خدمت حاصل نمی‌شود.

سرهنگ بهروز حکمت پور بیان کرد: جهاد تبیین بدون امیدآفرینی و خدمت به مردم ممکن نیست به همین دلیل امیدآفرینی، جهادتبیین و خدمت رسانی در هم تنیده هستند.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج دزفول در راستای جهاد امیدفرینی و خدمت تاکنون با برگزاری رزمایش‌های محرومیت زدایی و کمک رسانی با مشارکت کمیته امداد و خیران شهرستان خدمات متنوعی را به نیازمندان ارایه کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارکرد: اهدای کولرگازی، جهیزیه، نوشت افزار و بسته‌های معیشتی و همچنین تعمیر و احداث منازل مددجویان کمیته امداد و نیازمندان شهرستان از جمله اقدام‌های سپاه و بسیج سازندگی است که با مشارکت و همراهی کمیته امداد دزفول به صورت گسترده در این شهرستان در حال انجام است.

سپاه و کمیته امداد گام‌های مهمی برای محرورمیت زدایی برداشته‌اند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول نیز در این آیین سپاه پاسداران را بازوی پرتوان محرورمیت زدایی دانست و گفت: سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی دزفول با مشارکت فعال و نوع دوستانه همواره کمک کار کمیته امداد بوده و به برکت سپاه خدمات گسترده و متنوعی به نیازمندان شهرستان ارائه شده است.

مسعود رحیمی ادامه داد: احداث و تعمیرات مسکن مددجویان در مناطق سخت گذر از جمله خدمات درخشان بسیج سازندگی و سپاه در دزفول است.

وی با بیان اینکه به زودی رزمایش اهدای ۶۸ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول برگزار می‌شود، افزود: یکی از اولویت‌های کمیته امداد با توجه به شرایط اقلیمی خوزستان برخورداری خانواده‌های محروم و فاقد وسایل سرمایشی است که با هم افزایی سپاه، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و خیران اهدای کولرگازی به خانواده‌های نیازمند به صورت جدی طی ماه‌های اخیر پیگیری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول بیان کرد: تاکنون طی چندین مرحله وسایل سرمایشی به خانواده‌های نیازمند دزفول اهدا شده است که با توجه به وجود خانواده‌های نیازمند فاقد وسایل سرمایشی در این شهرستان همچنان این طرح در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

وی ادامه داد: سپاه و کمیته امداد در کنار هم، گام‌های مهم و اساسی برای محرومیت زدایی برداشته‌اند که این همکاری تا ریشه کنی محرومیت با قدرت ادامه خواهد داشت.

رحیمی شفاف سازی و اعتمادسازی را از راهبردهای مهم کمیته امداد دانست و گفت: انعکاس رسانه‌ای خدمات کمیته امداد نقش مهمی در امیدآفرینی در کشور دارد به همین دلیل نقش رسانه‌ها در رسیدن به این هدف ضروری است.

 کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می‌کند که تأمین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنها است.

هم اکنون بیش از هشت هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دزفول هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha