کد خبر 233704
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر انقلاب به زوج‌های نیازمند ‌سیستان و بلوچستان

اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر انقلاب به زوج‌های نیازمند ‌سیستان و بلوچستان

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ علی اکبر جعفری اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف عمرانی و غیرعمرانی و خدمات اجتماعی برای مردم سیستان و بلوچستان که در دستور کار قرار دارد به همت قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی و مجموعه محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد توزیع 313 سری جهیزیه کاملاً ایرانی و تولید شده در کارخانه‌های کشور جهت حمایت از تولیدات داخلی هستیم که رقمی بیش از 100 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته مجموعه محرومیت‌زدایی با حمایتی که صورت گرفت بیش از پنج هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شیعه و سنی با بهره‌گیری از کرامت کامل انسانی توزیع شد.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: با شناسایی دقیقی که انجام شد کسانی را زیر پوشش قرار دادیم که عمدتاً زیر پوشش هیچ نهاد دیگری نبودند.

وی تصریح کرد: همچنین در کنار اهدای جهیزیه‌ها مراسم تکریم از این زوج‌های جوان در یک مراسم زیبا با اهدای چادر، کلام الله مجید و گل و اجرای برنامه‌های متنوع را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha