کد خبر 240758
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

ساخت ۵۰۷ واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه صاحب‌الامر(عج) و کمیته امداد قزوین

ساخت ۵۰۷ واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه صاحب‌الامر(عج) و کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال مطابق انعقاد تفاهمنامه همکاری با سپاه پاسداران، وظیفه ساخت و تحویل ۵۰۷ واحد مسکونی روستایی برای نیازمندان در استان قزوین بر عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه صاحب الامر(عج) است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ناصر ظاهری اظهار کرد: «سپاه پاسداران» و «کمیته امداد» از جمله نهادهایی هستند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شدند و وظیفه و هدف این نهادها، خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه است.

وی افزود: سپاه پاسداران همزمان با اینکه وظایف نظامی و حراست از مرز و بوم و امنیت کشور را به نحو احسن انجام می‌دهد، در راه خدمتگذاری به نیازمندان نیز در صف اول ایستاده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین ادامه داد: در سال جاری مطابق انعقاد تفاهمنامه همکاری با سپاه پاسداران، وظیفه ساخت و تحویل 507 واحد مسکونی روستایی برای نیازمندان در استان قزوین بر عهده کمیته امداد حضرت امام(ره) و سپاه صاحب‌الامر(عج) است. همچنین در زمینه تعمیر مسکن و ساخت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی نیز بسیج سازندگی سپاه اقدامات خوبی را انجام داده است. در زمینه اهدا جهیزیه به نوعروسان با همکاری سپاه، امسال 230 جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تحویل داده شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه درمانی و بهداشت دهان و دندان چندین اردوی جهادی دندانپزشکی با همکاری بسیج دانشجویی، پزشکان جهادگر و تیپ 12 مستضعین در نقاط محروم استان برگزار شده است و در این اردوهای خدماتی نظیر معاینه و ویزیت، کشیدن دندان و ترمیم و پرکردن برای خانواده‌های نیازمند انجام شده است.

این مسئول اذعان کرد: در مباحث فرهنگی و در جشن عاطفه‌ها با همکاری بسیج سازندگی و سپاه پاسداران بسته‌های معیشتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.در سال جاری با همکاری بسیج ادارات نیز تعداد 40 نفر از همکاران بسیجی به اردوی راهیان نور و مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha