کد خبر 221638
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه

مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه

مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد اخیر غزه، فردا ۲۲ مهرماه در محل خبرگزاری قدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی‌ حیات، مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد اخیر غزه، فردا (شنبه ۲۲ مهرماه) ساعت ۱۰ صبح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از نمایندگان جنبش مقاومت فلسطین و سفرای کشورهای اسلامی در محل خبرگزاری قدس برگزار می‌شود.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی‌ و خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران سخنرانان اصلی این همایش هستند. 

در این همایش که از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت خبرگزاری قدس (قدسنا) در محل خبرگزاری قدس برگزار می‌شود، شماری از نمایندگان جنبش مقاومت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی، خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه‌ها و کارشناسان حوزه فلسطین و غرب آسیا حضور دارند.

رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات طوفان الاقصی (شنبه 15 مهر) که ضربه بزرگی از رزمندگان مقاومت فلسطینی خورد و بیش از 1300 صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند، حملات گسترده ای را علیه غزه آغاز کرده و علاوه بر شهروندان فلسطینی، خبرنگاران فلسطینی را که مشغول ارسال اخبار و تصاویر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بخش‌های مختلف کشور فلسطین هستند هدف آماج حملات قرار  داده است.

به گفته سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی نظامیان رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تا کنون بیش از ۵۰ روزنامه‌نگار فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند. براساس تازه ترین آمار، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در غزه، تاکنون دست کم 10 خبرنگار فلسطینی به شهادت رسیده اند و شماری نیز مجروح شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha