کد خبر 221642
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تمام دارایی های مادی و معنوی مان را مدیون شهدا هستیم/ حادثه غزه امتحانی برای مدعیان حقوق بشر است‌

تمام دارایی های مادی و معنوی مان را مدیون شهدا هستیم/ حادثه غزه امتحانی برای مدعیان حقوق بشر است‌

حجت الاسلام عباس محمدحسنی گفت: ما هر چه در سازمان داریم مرهون و مدیون شهدا است ما موظفیم همواره و پیوسته به یاد ولی نعمت مان که شهدا هستند باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۲۲ مهرماه برگزار گردید. در این مراسم، از تعدادی از خانواده های شهدا نیز تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم گفت: پیروزی شکوهمند، تاریخ ساز، تمدن ساز و امیدبخش محور مقاومت را به جهان اسلام و دلدادگان ارزش های اسلامی تبریک عرض می کنم و از خدا میخواهیم شکسست غیر قابل ترمیم را بر صهیونیست های غاصب را تحمیل کند.

وی ادامه داد: ما هر چه در سازمان داریم مرهون شهدا است و ما مدیون شهدا هستیم. ما موظفیم همواره و پیوسته به یاد ولی نعمت مان که شهدا هستند باشیم.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی گفت: اگر شهدا نبودند، امروز همه ما بعید بود باشیم. همه دارایی های مادی و معنوی مان را بدهکار خون شهدا و صبر خانواده شهدا هستیم.

سازمان عقیدتی سیاسی در کنار سایر سازمان ها، شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که اسامی برخی از این شهدا انها به شرح است؛

شهید امیرسرتیپ عباس واعظی، شهید مصطفی مرتصایی، شهید محمد چاووشی، شهید امیر سفر، شهید مهدی صادقی، شهید قاسم محمدی، شهید حستعلی بابایی، شهید حسین مشکین، شهید روح الله احمودند، شهید علیرضا خدادادی، شهید اسماعیل صفاری، شهید علی اصغر مشیری، محمدرصا سلیمانی، شهید امید محمدیان،شهید علیرصا پرستوییان، شهید علی اصغر سلمانی، محمد علی بهشی، ابوالقاسم اقایی و سایر شهدا.

مجموع شهدای ارتش از ابتدا تا کنون تعداد ۱۳۹ نفر اعلام کردند که از این تعداد ۲۸ شهید روحانی و ۱۱۱ غیر روحانی هستند.

وی افزود: افزایش معنویت و تقویت معارف دینی و باورهای اسلامی در بین کارکنان ارتش از مهم ترین اهداف سازمان عقیدتی سیاسی است. از مهم ترین ماموریت های این سازمان، تبلیغ خدمات ارتش و اطلاع رسانی در رابطه با جهاد ها و مبارزات ارتش در میان مردم و دنیاست‌. 

حجت الاسلام عباس محمدحسنی بیان کرد: ارتش را باید از نگاه مردم ارزیابی کنیم. از منظر مردم ارتش ایران یک ارتش ولایی، مردمی، خدوم، صبور، نجیب و با بصیرت و قوی و همیشه در صحنه و بازدارنده دشمن است.

وی تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو محبوب ترین سازمان های کشور به شمار می رود. دیده ها، شنیده و خوانده ها میشود نتیجه کار سازمان عقیدتی سیاسی در رسانه هاست. این سازمان توانسته است نسبت به این وظیفه توجه خاص داشته باشد و انتظارات ارتش را در این زمینه برآورده کند. ما از سامانه فرماندهی تشکر میکنیم که با پشتیبانی های خوب شان سبب شدند عملکرد خوبی داشته باشیم.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی عنوان کرد: ماندگاری هر تشکیلاتی به اندازه جدیت در ایفای نقشی است که به او محول شده است ما باید یادگار امام را در گردونه تاریخ حفظ کنیم. چراغی را که حضرت امام به عنوان سازمان عقیدتی سیاسی روشن کرده است را روشن تر نگهداریم ما باید در شیوه های تبلیغ و تبیین به روز باشیم و در راه باید توانمند شویم.

وی بیان کرد: موضوع غزه به یک امتحان بزرگی برای جهان اسلام و جهان کفر تبدیل شده است. حادثه غزه امتحانی برای مدعیان حقوق بشر است‌ ایا ملت بی دفاع و بدون ارتش و دست خالی و بدون اب و نان را جزو بشر به شمار می اورند یا نه؟ یا بشر از نظر آنها کسی است که در زمین آمریکا و رزیم صهیونیستی پس کجایند سازمان های منادی دفاع از حقوق بشر.

رییس سازمان عقدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: نتانیاهو، یزید زمان است. امروز ما از نتانیاهو عملی جز انچه یزید انجام داده است شنیده ایم؟. نسل کشی، قتل عام، قطع اب، کاری است یزیدی و نماد ان نتانیاهو است. تاریخ قضاوت خواهد کرد و قطعا نتانیاهو طعم تلخ شکست را خواهد دید زیرا این یک وعده الهی است.

رییس ستاد سازمان عقیدتی سیاسی در پایان گفت: امت اسلامی باید بیش از این فریاد بزنند. دیر یا زود، تکانه های طوفان الاقصی خانه تکانی را در سرزمین های اشغالی خواهد کرد.

در ادامه آیین رونمایی از کتب سازمان عقیدتی سیاسی برگزار گردید و همچنین از خانواده های شهدای شامخ این سازمان تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha