کد خبر 221747
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با «حیات»:

نصرت جبهه اسلام نزدیک است

نصرت جبهه اسلام نزدیک است

اسماعیلی گفت: علی رغم همه امکاناتی که از جبهه مقاومت دریغ شد؛ این حرف با قدرت پخش می شود که به آنچه پیش روست امیدواریم و آینده به نصرت جبهه اسلام نزدیک است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره تاثیر طوفان الاقصی بر جامعه جهانی گفت: طوفان الاقصی هم معادلات سیاسی، دفاعی و امنیتی و هم معادلات رسانه ای را بر هم زد و نشان داد عصر سلطه رسانه های استعماری به پایان رسیده است.

وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم همه تزریقاتی که فراهم کردند و آب، برق و اینترنت نیز از جبهه مقاومت دریغ شد؛ این حرف با قدرت پخش می شود که به آنچه پیش روست امیدواریم و آینده به نصرت جبهه اسلام نزدیک است.

گفتنی است؛ رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایت‌کارانه و در راستای کتمان حقائق تعدادی از خبرنگارانی که جنایات این رژیم را در نوار غزه به جهان مخابره می‌کردند، به شهادت رساند به همین منظور مراسم «منادیان الاقصی» یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه امروز (شنبه) با حضور محمدمهدی اسماعیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از نمایندگان جنبش مقاومت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی، خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه‌ها و کارشناسان حوزه فلسطین و غرب آسیا در خبرگزاری قدس برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha