کد خبر 221171
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

تامین مواد شیمیایی فصل زمستان در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

تامین مواد شیمیایی فصل زمستان در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

 رئیس کمیته مواد شیمیایی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و تکیه بر توان شرکت‌های داخلی توانسته‌ایم به تامین صد ‌درصدی مواد شیمیایی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی، جهت تولید پایدار گاز در فصل زمستان برسیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدشفیع موذنی، رئیس کمیته مواد شیمیایی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ماه‌های گذشته و جلسات متعدد کمیته مواد شیمیایی با حضور روسای مهندسی فرآیند پالایشگاه‌ها و گروه خرید مواد شیمیایی نیاز مواد شیمیایی پالایشگاه‌ها به صورت کامل فراهم شده است.

موذنی در ادامه تصریح کرد: مهمترین نیازمندی‌های مواد شیمیایی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی محصول شیمیایی آنتی‌فوم، آمین، مولکولارسیو، کربن فعال و ... می‌باشد که خوشبختانه به صورت صد درصدی محقق شده است و با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان خواهیم رفت.

به گزارش شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، وی در ادامه گفت: موجودی مواد شیمیایی در انبار مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت کامل فراهم است و در این خصوص نیازسنجی برای تامین مواد شیمیایی سال آینده نیز انجام شده و میزان نیاز پالایشگاه‌های سیزده‌گانه در آینده نزدیک دریافت و نگهداری خواهد شد.

رئیس کمیته مواد شیمیایی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه اظهار کرد: در کمیته مواد شیمیایی مجتمع در خصوص معادل‌یابی مواد شیمیایی خارجی نیز طرح و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تاکنون بخش مهمی از این مواد شیمیایی توسط شرکت‌های توانمند داخلی ساخت، تست و به تایید نهایی رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha