کد خبر 219159
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

دعوت از هنرمندان برای تولید محتوای فاخر/ ایثارگری ترویج شود

دعوت از هنرمندان برای تولید محتوای فاخر/ ایثارگری ترویج شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با بیان اینکه این بنیاد از همه هنرمندان داخلی و خارجی دعوت کرده تا محتوای فاخر فرهنگی تولید کنند،گفت: این اولویت،در قالب فراخوان بین‌المللی ابلاغ می شود

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، ضمن بیان اینکه تبیین یکی از مهمترین سلاح‌های ما در جنگ شناختی با دشمنان است، تاکید داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید داشتند در زمینه تبیین باید از ظرفیت‌های عظیم هنرمندان بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه ما برای تبیین به تعبیر معظم له گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را داریم، ابراز کرد: بنیاد شهید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، از همه هنرمندان دعوت کرده تا تولید محتوای فاخر فرهنگی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با بیان اینکه فراخوان این موضوع صادر خواهد شد، ابراز کرد: بسیاری هنرمندان، اندیشمندان فرهنگی، سیاسی و علمی کشور هستند که در حوزه ایثار و شهادت آمادگی همکاری دارند و می‌توانند داستان‌ها، فیلم نامه‌ها و آثار خوبی را تهیه کنند.

موسوی مقدم با بیان اینکه بنیاد شهید محیطی را آماده می‌کند تا این هنرمندان در آن تولید فاخر فرهنگی داشته باشند، گفت: مقدمات کار فراهم شده تا بتوانیم شاهد تولید آثار فاخر فرهنگی در سطح ملی و حتی بین‌المللی باشیم.

وی با بیان اینکه ساخت سریال‌ها و فیلم‌ها در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: مخاطب ما فقط مردم داخل کشورمان نیستند و لذا پیام شهدا و فرهنگی که ایجاد شده و خروجی آن جریان مقاومت در بحرین، یمن و لبنان و … محسوب می‌شود، در تمام دنیا حتی کشورهای اروپایی نیز مخاطب و خواننده یا بیننده خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید همچنین با اشاره به اینکه می‌بایست فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود، تاکید داشت: آثار تولیدی ما می‌بایست مخاطب بین المللی و داخلی را توأمان با هم مورد توجه قرار دارد و لذا ورود ما باید به حوزه ایثار و شهادت اینگونه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha