کد خبر 144951
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

حفظ و پاسداری از دستاوردهای شهدا یک تکلیف است

حفظ و پاسداری از دستاوردهای شهدا یک تکلیف است

حیات: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بی‌شماری در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی و بین‌المللی داشته است، گفت: این دستاوردها باید در هفته‌ دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب برای مردم تشریح شود.

به گزارش پایگاه خبری حیات ، نشست کمیته ایثارگران بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته برگزار شد.
در این نشست، حقایق‌پور گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایف مسئولان است و باید همه‌ ما در این راستا اقدامات موثری را انجام دهیم.
وی با اشاره به هفته‌ دفاع مقدس افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان و صبر و مقاومت آنها را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بی‌شماری در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی و بین‌المللی داشته است، گفت: این دستاوردها باید در هفته‌ دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب برای مردم تشریح شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هفته‌ یاد شده از همه‌ ظرفیت‌های اداری خود استفاده کنند تا با مشارکت یکدیگر، برنامه‌های فاخر ترویجی در سطح استان قزوین برگزار شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در دوران دفاع مقدس سوژه‌های ارزشمند و نابی وجود دارد که هر کدام از آنها خوراک هنری خوبی برای هنرمندان جهت تولید آثار فرهنگی است.
وی با تاکید بر اینکه دیدار با ایثارگران باید در دستور کار همه مسئولان باشد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا مدیران دستگاه‌ها از مقام والای خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل کنند.
حقایق پور با بیان اینکه ملت ایران مقاوم هستند و در جنگ تحمیلی مقابل دشمنان مقاومت کردند، افزود: ما هر جا که مقاومت کردیم در ادامه شاهد پیروزی و توفیقات بسیاری برای اسلام و کشور در سطح کلان بودیم. به همین دلیل باید در حد توان‌مان برای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت در سطح کشور و جهان‌ تلاش کنیم.

برچسب‌ها