کد خبر 218015
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

میرزایی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

جنگ تحمیلی، دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بود

جنگ تحمیلی، دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بود

 مدیرکل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بود.

داود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حیات، تاریخ دفاع مقدس را یک مقاومت جانانه دانست که با رهبریت امام (ره) یک اتفاق عظیمی به نام "دفاع مقدس" در مقابل استکبار جهانی شکل گرفت. 

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل کل دنیا ایستاد و از ارزش‌های الهی و دینی خود دفاع کرد. 

میرزایی افزود: جهاد تبیین برگ زرینی از تاریخ اسلامی است و تنها از این طریق می توانیم جوانان را مشتاق‌تر از گذشته در لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران حفظ کنیم. 

داود میرزایی گفت: از مهمترین برنامه‌های این هفته طرح سپاس است که در این طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشارکت سپاه پاسداران طرحی را در قالب طرح سپاس اجرایی کرده و دیدار از 3 هزار خانواده شهید و ایثارگر از اهداف اصلی این طرح است. 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این استان می توان به برگزاری مراسم غبارروبی از مزار مطهر شهدا، رزمایش دیدار از خانواده‌های معظم شهدا با حضور همه دستگاه‌ها، حضور در بیمارستان‌ها و دیدار و حمایت از ایثارگران عزیزی که بستری هستند، آذین بندی شهرها و دستگاه‌های اداری به حال و هوای دفاع مقدس، سخنرانی در مورد جهاد تبیین، برگزاری یادواره‌های شهدا، تبلیغات محیطی و تجلیل از فرماندهان شاخص دفاع مقدس اشاره کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha