کد خبر 217449
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

مردم کردستان با بصیرت دشمن را ناکام گذاشتند

مردم کردستان با بصیرت دشمن را ناکام گذاشتند

استاندار کردستان گفت: دشمن از ماه‌ها پیش و با تبلیغات مختلف برای ۲۵ شهریور سالگرد اغتشاشات برنامه ریزی کرده بود اما مردم با موقعیت شناسی و دشمن شناسی خود بدون هیچ مشکلی این روز را پشت سر گذاشتند و ما قدردان هوشیاری این مردم هستیم.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سنندج  به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای تشویش اذهان عمومی در سالگرد اغتشاشات اظهار کرد: مردم کردستان با بصیرت و موقعیت شناسی بار دیگر دشمنان را در رسیدن به توطئه‌های خود ناکام گذاشتند.

وی با قدردانی از هوشیاری مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن از ماه ها پیش و با تبلیغات مختلف برای ۲۵ شهریور سالگرد اغتشاشات برنامه ریزی کرده بود اما مردم با موقعیت شناسی و دشمن شناسی خود بدون هیچ مشکلی این روز را پشت سر گذاشتند و ما قدردان هوشیاری این مردم هستیم.

وی تصریح کرد:برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی دشمنان در طول یک سال گذشته برای کشور ما و براندازی نظام انجام شد اگر برای هر نظام و کشور دیگری انجام می شد به طور قطع با سقوط مواجه می شد اما ساختار مردمی جمهوری اسلامی دشمن را از دشمنی خود سرخورده می‌کند، که البته انجام کارهای بیشتر در زمینه تبیین حقانیت جمهوری اسلامی ضروری است.

استاندار کردستان افزود: منکر وجود برخی مشکلات و نقص‌هایی در اداره کشور نیستیم، باید در راستای رفع و کاهش این مشکلات و دغدغه‌های مردم با حفظ وحدت و انسجام  گام برداریم و اجازه دخالت به دشمن ندهیم.

به گفته وی، سال گذشته اتحاد گسترده‌ای بین معاندان و دشمنان نظام شکل گرفت و نظام‌های سیاسی دنیا علیه کشور و انقلاب ما به هم نزدیک شدند سوال این است، این افراد امروز کجا هستند منافقان  آواره‌تر از همیشه و گروهک‌های معاند نیز سرگردان شده اند بدون شک این عاقبت کسانی است که علیه ملت و مردم خود توطئه افکنی می‌کنند.

زارعی‌کوشا با تاکید براینکه دشمنان باید بدانند براندازی این نظام به هیچ عنوان امکان ندارد، گفت: ملت ایران با نه گفتن به دشمنان اهداف شوم آنان را بار دیگر خنثی کرده و نشان دادند مردمی آگاه و هوشیار هستند و امیداریم از این به بعد نیز شاهد این هوشیاری و آگاهی به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها باشیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد:  تضعیف هویت ملی هدف اصلی دشمن است و برای رسیدن به این هدف سال گذشته از هر ظرفیت و بستری که توانستند استفاده کردند.

زارعی‌کوشا قیام در برابر سرود ملی در همه دنیا جزو ارزش‌های شناخته شده به شمار می رود و اهانت به پرچم و سرود ملی هدف دشمن است، تصریح کرد: این موضوع در مدارس جدی گرفته شود و با افراد خاطی برخورد شود، چرا که این مقوله خطوط قرمز ملی ما است.

 وی در پایان گفت: اهتمام جدی فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها بر موضوع انتقال کتب درسی ضروری و از آموزش و پرورش انتظار داریم بر عملکرد مدارس غیر دولتی نظارت بیشتری داشته باشد و دستگاه‌هایی که مسئولیت دارند نیز در این زمینه پای کار بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha