کد خبر 166323
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

استاندار: شهید میلاد حیدری اسم رمز راهپیمایی روز قدس در کردستان است

استاندار: شهید میلاد حیدری اسم رمز راهپیمایی روز قدس در کردستان است

استاندار کردستان گفت: "شهید میلاد حیدری" اسم رمز راهپیمایی امسال روز قدس در استان کردستان است و این مهم باید در همه برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در جلسه سیاست‌گذاری و هماهنگی یوم‌الله روز جهانی قدس استان کردستان در سنندج اظهار کرد: روز قدس از یادگاری‌های جهانی امام راحل است و قطعا امسال هم بهتر از گذشته و همانند راهپیمایی 22 بهمن و حتی باشکوهتر از آن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید میلاد حیدری اسم رمز راهپیمایی روز قدس امسال در کردستان است، اضافه کرد: شهید میلاد حیدری یکی از جوانان نخبه بود که در حوزه سایبری سپاه و با اخلاص مثال زدنی فعالیت می کرد و در خدمت نظام، جبهه مقاومت و جبهه حق بود و صهیونیست‌های خبیث وی را به شهادت رساندند.

استاندار کردستان تاکید کرد: این اسم رمز باید در دعوت از مردم به حضور در راهپیمایی، برنامه‌ریزی‌ها و همچنین در جریان برگزاری راهپیمایی برجسته و به عنوان یک سند افتخار معرفی شود.

زارعی کوشا ادامه داد: صهیونیست‌هایی که بدنبال ناآرامی در کشور بودند که در قالب اغتشاشات به دستاوردهایی برسند نه تنها موفق نشدند بلکه امروز خودشان به شدت گرفتار بحران و طوفان داخلی هستند.

وی یادآور شد: هم اکنون افراد زیادی بویژه نسل جوان و نوجوان اطلاع درستی در مورد دشمنی ما با رژیم اشغالگر قدس ندارند که باید در این ایام این مهم تبیین شود.
 

حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف همگانی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک واجب شرعی و یک تکلیف همگانی است و همه ما باید در این روز مهم حضور دشمن‌شکن داشته باشیم.

حجت الاسلام سید محمدسادات افزود:جهان سال‌هاست که با یک آلودگی ناشی از منبع بزرگ شرارت آمریکای جنایتکار و یک رژیم اشغالگر دست و پنجه نرم می‌کند، رژیمی که جنایات زیادی خلق کرده است بنابراین باید همه ما برای دفع این غده سرطانی تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولان ادارات به بیان برنامه‌های خود برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس پرداختند.

برچسب‌ها