کد خبر 215762
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری اعلام کرد؛

موج سنگین بازگشت زائران اربعین از امشب

موج سنگین بازگشت زائران اربعین از امشب

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری گفت: موج بازگشت زائران طی امشب و فردا است و مشکلی از لحاظ کمبود ناوگان در این بخش نداریم.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ حمیدرضا شهرکی معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری در برنامه سلام خبرنگار گفت: ما از طریق سیستم حمل و نقل جاده‌ای سهمی معادل ۲۵ درصد در جابه‌جایی زائران داریم و در رفت و برگشت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جابه‌جا شده‌اند.

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری ادامه داد: در سه روز گذشته موج بازگشت زائران آغاز شده و ۵۷۸ هزار زائر با ۲۵هزار و ۹۰۰ سفر  وارد کشور شده‌اند.

وی بیان کرد: روز گذشته دو هزار دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران کرده و از بامداد تا شش صبح تعداد ۶۳۰ دستگاه عازم نقاط مختلف کشور کرده‌ایم و ۱۹ هزار نفر جابه‌جا شده‌اند. 

 شهرکی گفت: شرایط در مرزهای چذابه، شلمچه، بامشاق و تمرچین در مقایسه با سایر مرزها مناسب است و هیچ مشکلی شاهد نبودیم و میز خدمت و بنرهای قیمت‌ها نصب شده و در  مسیر تهران از ساعات اولیه بامداد تا این لحظه  دویست دستگاه اتوبوس به مسیر تهران  مسافرگیری شده است و صفی برای زائران دیده نمی‌شود.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری اظهار کرد: موج اصلی جابه‌جایی امروز و فردا است و با توجه به اینکه  فاصله زمانی سفرها طولانی است با استفاده از سامانه دوربین‌های پلاک خوان زمان ورود اتوبوس‌ها را پیش بینی کردیم.

شهرکی گفت: تعدادی اتوبوس از دستگاه‌های دولتی گرفته‌ایم و مشکلی در جابه‌جایی مسافران در مسیر  اهواز نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha