کد خبر 211775
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

مدیرعامل سازمان راهداری بیان کرد؛

اجاره اتوبوس از کشورهای همسایه با هدف تامین کسری ناوگان زمینی در ایام اربعین

اجاره اتوبوس از کشورهای همسایه با هدف تامین کسری ناوگان زمینی در ایام اربعین

امانی، گفت: با هدف جبران کمبود در ناوگان زمینی در ایام اربعین، از کشورهای همسایه اتوبوس اجاره خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، داریوش امانی، مدیر عامل سازمان راهداری کشور، گفت: مسیرهای که به پایانه های اربعین ختم می شود به صورت کامل به سازی شده و در سال جاری بالاترین میزان اعتباری برای زیر ساخت در ستاد اربعین برای این مهم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،بیان کرد: سال گذشته ۱۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی برای اربعین تخصیص یافت و در یال جاری این میزان به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسید.

امانی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی، در خصوص گرمای بالای هوا در  نجف، گفت: با توجه به گرمای ۴۷درجه ای در این شهر، اقدامات اساسی برای رفاه زائران در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به نصب سایه بان تونل های سرد، در مسیر تردد زائران اشاره کرد.

امانی در پایان با عنوان این نطلب که در یال گذشته   ۳۰ درصد  از جابه جایی ها توسط ناوگان عمومی انجام سد، گفت: با وجود تمام مشکلات موجود، براساس ارزیابی ستاد اربعین کمتر از یک ساعت معطلی زائران را در سال گذشته داشتیم، اما امسال  نزدیک ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه کمبود داریم.

وی در پیان تصریح کرد که اتوبوس های عملیاتی ما در این ایام ۷هزار دستگاه است؛ بنابراین برای جبران کمبودها در این حوزه، اقدام به اجاره اتوبوس از کشورهای همسایه خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha