کد خبر 215431
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

افزایش بیش از ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور

افزایش بیش از ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش بیش از ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در راستای طرح توسعه زیرساخت‌های این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش بیش از ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در راستای طرح توسعه زیرساخت‌های این وزارتخانه خبر داد.

 بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین گفت: در این راستا بخشی از تجهیزات مورد نیاز این پروژه بیمارستانی تامین شده و مابقی نیز به زودی تامین خواهد شد.

وی افزود: پروژه بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین در مراحل نهایی ساخت قرار دارد، تاکنون به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امید است تا از ماه آینده بتواند بیماران را پذیرش کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با رفع نواقص این بیمارستان جدید توسط پیمانکار مربوطه امید می رود مردم شهرستان خمین خدمات رسانی شایسته ای را در زمینه بهداشت و درمان دریافت نمایند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین به صورت موقت از ۱۸ شهریورماه جاری آماده خدمات رسانی می شود.

علیرضا نظری با اشاره به محدودیت‌های اعتباری دولت افزود: با تزریق سه‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی گفت: ساخت بیمارستان ۱۴۴ تخت‌خوابی خمین از ۱۴ سال قبل آغاز شده و تا قبل از سال ۱۳۹۹ فقط ۴۴ درصد پیشرفت داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha