کد خبر 214156
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

حضور مجدد بارپاپا در قاب شبکه دو

حضور مجدد بارپاپا در قاب شبکه دو

سی و دومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از مجموعه خاطره انگیز «بارپاپا» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سی و دومین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «ارباب جنگ» محصول 2006، «مسابقه هفته» محصول 1369، سریال خاطره انگیز «کاراگاه دریک» محصول 1974 و همچنین مستند «در جستجوی کوه» در بخش «مستند» اختصاص خواهد داشت.

همچنین در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز کمال‌الحق سلامی در مسابقه «هفته» محصول 1369 تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از انیمیشن «بارپاپا» محصول 1973 فرانسه پخش می‌شود. بارباپاپاها موجوداتی هستند که می‌توانند شکل خود را تغییر دهند و این همان ماجراهایی است که خانواده غیرعادی بارپاپا در تلاش برای یافتن جایگاه خود در سیاره زمین و کمک به افراد و حیوانات دیگر هستند. این مجموعه به بیش از 20 زبان زنده دنبا ترجمه شده است.

در بخش «موسیقی»، موسیقی «غوغای ستارگان» با صدای محمد اصفهانی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی 30000232 و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی  Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و دومین قسمت آن، دوشنبه 6 شهریور حوالی 00:30 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت 14 خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha